Обмін та повернення
У нашому інтернет-магазині ви можете повернути косметичні товари, БАДи та аксесуари, хоча це і не передбачено законом.
Насолоджуйтесь шопінгом без зайвих побоювань!
Ми з радістю підемо вам назустріч, якщо товарний вигляд зберігся, товар не використовувався і з моменту отримання замовлення минуло менше ніж 14 днів. Повернення передбачене для таких випадків як: ви передумали, замовили не той товар чи обсяг, побачили через пакування, що колір засобу відрізняється від того, що ви очікували. Якщо під час перевірки пакування порушене та продукт тестувався/використовувався, ми, на жаль, не зможемо прийняти його назад
Чому зазвичай косметика не підлягає поверненню до магазину?
В Україні на повернення товару (косметики) є законодавчі обмеження. На підставі Закону про Захист прав споживачів та Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р. (додаток №3 – перелік товарів) вся парфумерно-косметична продукція входить до переліку товарів належної якості, які не підлягають поверненню (обміну) до магазину.
Обмеження на повернення такого виду товарів, як косметика, цілком виправдане з наступних причин:
- Косметичні засоби мають певні умови та правила зберігання, а особливо професійна косметика, оскільки така косметика має у своєму складі активні природні компоненти. І це закон насамперед захищає споживача від непередбачених випадків, коли продавець, якби мав право приймати повернення, було б гарантувати новому покупцю якість зберігання, т.к. Продавець не знає, в яких умовах попередній покупець містив цю косметику. З цієї причини ми обмежуємо термін, протягом якого може бути здійснено повернення.
- Закон про захист прав споживачів захищає споживача від різноманітних шахрайств з дорогими косметичними засобами. Щоб уникнути таких випадків, при поверненні ми максимально ретельно перевіряємо продукцію щодо можливих шахрайств
Коли можна повернути косметику до магазину (виключення)
Існують такі моменти, які за законом можуть дати можливість споживачеві повернути косметичну продукцію. Це може бути випадки повернення товару неналежної якості. Наприклад, продукція, яка має суттєві недоліки, виявлені в період терміну придатності або продукція, яка не відповідає декларованим характеристикам. Також можливий варіант повернення простроченої чи фальсифікованої продукції.
Намагайтеся завжди уважно перевіряти у присутності кур’єра, консультанта в offline маназині або при отриманні замовлення у відділенні служби доставки наступні нюанси:
- відповідність переліку одержуваної продукції вашому замовленню;
- цілісність упаковки;
- термін придатності на упаковці;
- товарний чек або інші розрахункові документи, що підтверджують придбання.
Такі заходи зможуть мінімізувати вимушене повернення, ваші нерви та час. Приємних покупок!